Ninja Collection
In the shadows of modern Tokyo, a group of mysterious individuals who have inherited an ancient legacy work to defend ordinary people from the horrors that remain hidden in our world; these are the stories of the Tokeshu.
A group of young women visit a night pool, but end up finding that the waters may be far deeper than they anticipated.
A gig to model a haircut turns into a game of cat and mouse, with the beautician being more than meets the eye.