Nobodies
After years toiling away writing on a children's cartoon, Larry, Rachel and Hugh finally get a chance to pitch their film script "Mr. First Lady" at Paramount.
After lying about Melissa McCarthy's involvement with "Mr. First Lady," Larry, Rachel and Hugh's careers are threatened; in trying to patch things up with Melissa, they dig themselves deeper with her husband, Ben.
As Larry tries to get a secret side project going with Ben, Hugh and Rachel have a secret of their own; group distrust leads to group therapy.
Larry, Rachel and Hugh are going to the Annies, while all their Groundlings friends are going to the Emmys.
Unsure of Melissa's commitment to "Mr. First Lady," Larry, Rachel and Hugh are thrilled when Kristen Bell enters the picture.