Now or never: FC Montfermeil
Follow the teen soccer players in the notorious Parisian suburb of Montfermeil in a critical season that will determine their future.
At the Gate of Dreams
The start of FC Montfermeil's football season brings both jitters and excitement, especially for new coach Bakary and the team's youngest player, Anis.
The boys prepare themselves to impress recruiters on Scouting Day, except for Anis, who is sidelined with an injury; pressure reaches an all-time high for Montfermeil's big home match against pro team Lens.
To combat a dangerous slide in the rankings, the coaches organise a cohesion workshop, aiming to transform their athletes from individual players into a unified team.
Kéba unexpectedly receives an offer to play overseas; the team strive to hold on to their ranking and land a professional contract.