Occupied
Following up on their environmental promises, the Norwegian government halts all oil production sending the country and the rest of the world into crisis. Unable to ignore the calls from the rest of the world to intervene, Russia, at the behest of the EU, stages a 'silk-glove' invasion - to secure the oil for the rest of the world.