Once Upon A True Crime
The Babes In The Wood Murders By Peter James
Crime writer Peter James explores the tragedy of the so-called `Babes In The Wood' murders in Brighton in 1986.
The Moors Murders By Mark Billingham
Mark Billingham explores the story of the couple whose gruesome crimes helped to inspire his bestselling novel, Their Little Secret.
In the 1950s, one of Scotland's most notorious killers, Peter Manuel, terrorises the city of Glasgow by murdering several women in two years. Author Denise Mina reveals the story of a man with no conscience.
Douglas Skelton digs into the infamous 1980s gangland turf war which terrorised Glasgow's East End and influenced his book, Blood City.