Only see great
Florent Manaudou, Floria Gueï, Laëtitia Guapo and Allan Saint-Maximin have the same dream : a place in the French delegation that will live the next Olympics in 2020, at Tokyo. These four French champions have in common that they move forward, that they have never let fate take over. They want to change their lives.
The Olympic tension escalates and the mysterious coronavirus is affecting more and more countries.