Pauline
Pauline is about to graduate from high school and a scholarship abroad is within her grasp. Everything changes when the nineteen-year-old gets pregnant after a one-night stand with Lukas. This messes up all her plans, and she doesn't need feelings for Lukas right now. Moreover, something is very wrong with the pregnancy. Pauline develops supernatural powers. She finds out Lukas is the son of the devil incarnate, and then is caught between angels and demons - and in the sights of the queen of hell herself. The junior demon in her belly turns out to be the decisive force in the epic battle between good and evil. And Pauline? She's supposed to save the world. What the hell? "Pauline" is written by Sebastian Colley, and directed by Arabella Bartsch, Alma Buddecke and Facundo Scalerandi.
To follow her dreams, student Pauline has to fight for her scholarship. But when she gets pregnant on a one-night stand, suddenly the whole universe seems to be against her.
Lukas had finally told Pauline the truth, but for Pauline that doesn't make anything any easier. If she wants to have an abortion, she first has to get her new powers under control. Lukas wants to help her.