Pee-wee as Himself
The definitive story of the artist and performer Paul Reubens and his indelible alter ego Pee-wee Herman.
Details Reubens' childhood, his personal growth at CalArts, his creation of alter ego Pee-wee Herman and his journey to becoming a global sensation.
After taking Pee-wee to television, Reubens endures a series of scandals before re-emerging as a cult figure and reclaiming his legacy.