People Just Do Nothing
West London pirate radio station Kurupt FM and its eccentric staff show what it takes to run an illegal business. The station is led by self-proclaimed garage legend MC Grindah and DJ Beats, who is the best DJ in the west London area.
The wedding is back on, and the crew go on a stag party. Meanwhile, Beats makes a rookie error when booking a stripper. Grindah gets cold feet, and Chabuddy finally gets some good luck.
The day of their rave has finally arrived, but there is a wedding to get out of the way. Meanwhile, Miche worries her fairytale wedding may not come true.