Pikwik Pack
Better Together; Kip in the Caboose
The Pikwik Pack can't decide which ride to go on at the Pikwik Carnival; Percy accidentally ruins Petra's beautiful snow castle.
Hazel has trouble focusing with so many distractions around her; when Axel's lucky charm goes missing, the delivery for the talent show is in jeopardy.
The camp Hootlets are looking for interesting rocks, but Henrietta can only find a big boring one; Tibor's super special slime gets the whole team in a very sticky situation.
Tibor learns that sometimes things aren't quite so big and scary; the Pikwik Pack discover that asking for help can get them to their delivery on time.