Poacher
The Confessor
When a guy, overcome with shame, admits to killing elephants, a group of forest rangers and volunteers across India go on the hunt for justice.
The Crusader
Mala and Alan decipher the poachers' call logs, which leads to their first raid on unsuspecting locals.
As the crew closes in on Raaz, the gang boss, they find him and make an unexpected discovery.
Mala sets out to uncover the truth about Raaz alone; Alan tries to repair his crumbling marriage with Achala.
Alan plans to abduct a corrupt politician without Achala's knowledge; Mala is forced to confront the true dangers of animal poaching as the team becomes more involved.
Aruku leads Mala and her team into the jungle to retrace their steps to the crime scene where months ago the poaching gang hunt the elephant.