Pocoyo & Friends
Pato
Some of the best moments with Pato, one of Pocoyo's best friends. Together they learn through experiencing amazing adventures.
Have fun with Elly the amusing pink elephant, one of Pocoyo's most loyal friends, who loves practising sports and dancing.