Psychedelica
Psychedelics and Consciousness
In this episode of Psychedlica, we stand upon the threshold of two worlds vying for the future of human conscious evolution.
In this episode of Psychedlica, we journey deep into the Amazon rainforest to discover the science and spirituality of Ayahuasca.
In this episode of Psychedlica, in 1931 a revolution of consciousness began with the syntheses of DMT, the psychoactive compound found in Ayahuasca.
In this episode of Psychedlica, mushrooms have long held a prominent role in humanity’s spirituality and connection with the divine.
In this episode of Psychedlica, psychoactive cacti, like peyote and huachuma, guided our ancestors on a sacred path of healing and spiritual transformation.