Pulse
When a heart transplant patient dies, Frankie fears the surgeons will close ranks to cover up a medical error. Lou realises she and Frankie may be on different sides.
When a patient wishes to turn off the device that's keeping her alive, the team step in to dissuade her. Lou is caught between a rock and a hard place when Frankie undertakes an RCA into a patient's death, threatening her relationship with her bosses.