Queer as Folk
A fateful night out in New Orleans shakes the city's vibrant queer community, redefining relationships in the aftermath of tragedy.
Marvin and Ali throw a party for people with disabilities at Ghost Fag; Brodie babysits so Ruthie and Shar can have a night out; Mingus attends Bussey's drag school; Julian meets someone.