Rachel Zoe Project
Rachel Zoe is under pressure to find the consummate red carpet gown for actress Joy Bryant.
Rachel has three days to find the perfect gown for actress Debra Messing to wear to the Screen Actors Guild Awards.
Rachel and the entire gang heads to New York where she visits with her good friend, designer Marc Jacobs.
A week before the Oscars, Molly Sims stops by to pick a dress; Rachel decides to throw a tenth anniversary party for Roger.