Reboot
An early 2000s family sitcom is rebooted, and the dysfunctional cast must deal with their unresolved issues in today's fast-changing world.
When a young writer sells the pitch for the reboot of an early 2000s sitcom, the show's actors must come back together and face their unresolved issues.
Hannah and Gordon's relationship gets put to the test when he brings in a new cast member without her knowledge, driving a wedge between Reed and Bree, too; Clay gets sucked into a new relationship with someone close to Zack.
As Bree and Reed struggle to get through an intimate scene on camera, Hannah and Gordon each hire their own writers, causing paralysis in the writers' room; Clay tries to end an awkward relationship at work before it blows up in his face.
Reed entangles himself in Bree's personal life as she awakens to the modern world; Hannah realises Gordon does not know she is a lesbian; Zack and Elaine have an awkward business breakfast that turns into a meet-cute.
Gordon and Reed work through their past issues while Clay helps Bree out of a jam, and Hannah supports Zack as he tries to regain custody of a dog he shared with his ex-girlfriend.
Bree pulls Reed into their old game of creating elaborate backstories for eccentric-looking strangers; Gordon enlists the writers to help Hannah get together with a woman she likes; Clay tries to make amends with Jerry.