Red Rock
A body is discovered on the pier and the Hennessys and the Kielys, Red Rock's resident feuding families, are at war again; Michael's hiding something, and he doesn't want the guards involved.
A mystery woman causes trouble for Garda Sharon Cleere and her colleague Paudge; as they investigate further, they discover something that could get them in trouble; when Bridget rejects a mystery caller, panic sets in for her.