Relatively Famous: Ranch Rules
Eight celebrity offspring come together to live and work as ranch hands for four weeks in Steamboat Springs, Colorado, hoping to prove to themselves, their parents, and the world they are more than their last names.
Who's Your Daddy?
Eight celebrity offsprings live and work as ranch hands in Colorado, hoping to prove that they are more than their famous last names.
Having a Cow
The new ranch hands impatiently await a new arrival at the ranch, while Ebie and Myles struggle to get in the saddle.
When breeding season begins, it's up to the bunkmates to help the cattle conceive, but as the reopening of Saddleback Ranch approaches, not everyone can handle the mounting pressure.
The ranchers try to get back in the saddle after a tough setback; Austin goes on a date with Hana and things quickly heat up.
The ranchers embark on an overnight practice cattle drive. Jasmin has a medical scare. Austin rubs Ebie the wrong way. Tensions between Harry and Austin go from smack talk to smackdown as the ranchers are left to fend for themselves for the night.