After meeting a fugitive he has been sent to bring to justice, Reno becomes convinced that the man is innocent.
Reno, Bobby and Cheyenne get taken by a fellow bounty hunter, then join forces with her to bring down a gang of armed robbers.
When Reno locates a woman fugitive accused of murdering her mobster husband, he realises she is being framed for the crime.