Rent-a-Girlfriend
"Rent a Girlfriend" - Rental Girlfriend
Jilted and heartbroken, 20-year-old Kinoshita Kazuya turns to a Rent-A-Girlfriend app that leads him to a fateful encounter with Mizuhara Chizuru, one of the talents on offer.
Ex-Girlfriend and Girlfriend
Immediately after deciding not to rely on pretend dating anymore, Kazuya is hit with a triple whammy of reveals: Chizuru not only goes to his college but lives next door to him, and his grandmother is coming to visit and wants to see her.
Mami's plan comes to a head as Kazuya decides to set the story straight, to mixed reactions.
The aftermath of the ferry incident signals a clear shift in Kazuya's feelings; meanwhile, there's a conspiracy brewing at the hot springs inn he and his family decide to visit.