Rumors
A young woman recounts the devastating experiences of relationships destroyed, a reputation tainted, and a career halted -- all due to rumours.
Kat gets more than she bargained for when she meets fellow actress Lindsey at an audition. In their first acting class Kat is immediately smitten with the teacher's assistant, Trina.
Lindsey insists on a day spent at the beach to become best friends, sending Kat on a trip down memory lane. Later, a night out at a piano bar ends in an unexpected twist.
The fallout from the piano bar leaves Kat and Shane finding common ground; the next day, Kat arrives at acting class to find everything has changed.
Kat has a surprise visitor come to town; Ellen invites the girls over for dinner, and Lindsey sees an opportunity to regain her spotlight.
The final showcase arrives and Kat's secrets finally take centre stage. As Lindsey's plan falls into place, Kat races to tell her side of the story.