Secret Chef
Ten contestants are isolated in an underground kitchen labyrinth. Guided by an animated hat, the chefs are tasked to perform a series of cooking challenges. There are no judges and the chefs must rate each other's dishes in blind taste tests.
The remaining chefs get their "mis en place" on as they put their taste buds to the test. The knives come out when Cheffy adds a wrinkle to the competition and the secret tasting room isn't done revealing secrets.
The chefs struggle with the elephant in the room, a white elephant in particular, and they quickly learn which of them has sticky fingers. Cheffy's electrifying tendencies bring two rivals to the brink.