Secret Eaters
Anna Richards exposes the secret eating habits of overweight families with 24-hour video surveillance.
Jill and Stuart
Can siblings Jill and Stuart be able to stick to a ten-week diet regime in order to lose weight?
The Castle Family
The Castle family from Welwyn Garden City wonder how they could be putting on weight when they eat mostly mum Belinda's home-cooked food. Anna Richardson is on hand to put the family on a ten-week healthy-eating regime.