Secret Life Underground
Part 2: Hidden in the Depths
Take a journey alongside scientists into an underground maze with huge surprises in store. They lead us into monumental cavities, shaped by water and by time. They reveal to us mineral jewels of staggering beauty and shed light on certain species of fauna that defy the imagination.