Secret Millionaires Club
A group of children learn practical life lessons during fun-filled adventures in business.
Lisa learns the cost of loaning money to a friend who can't pay it back; the club helps the local newspaper use the Internet.
The SMC helps a friend in trouble who has been left in charge of a pet store; Elena has to raise a piglet as part of a school job.
Warren invites Shaquille O'Neal to help Elena make the right decision of going to an elite sports camp or jeopardising her education.
When the SMC travel to London, they learn about illegal downloading after their music video is pirated by fans; meanwhile, the kids look for a solution to help save a friend's family owned record store.