Selection Project
Only One Yell
Suzune Miyama is about to try her luck at the audition for Selection Project, a competition that gives young hopefuls a chance to become a pop idol and fulfill their dreams.
The Girls on a Journey to Tomorrow
Suzune inches closer to her goal thanks to Seira's decision to pursue higher studies; the contestants of the Selection Project are required to move into a lodge.
Everyone learns why Suzune is not comfortable performing in a swimsuit in the second round; unable to handle the shame, she disappears.