Single Long
The First Shoot
Pete interviews Ayla to write for his website; Isaac does a video-profile interview.
Ayla discovers how her friend Ricky really feels about her; Pete gets a dinner date with Amanda.
Isaac's date keeps finding excuses not to hook-up; Ayla drunk dials; Noah gives an interview.
Ayla visits her OB-GYN sister for an exam and prescription refill; Isaac and Pete pick up a free couch.