Dakota James
A group of retired detectives examine the 2017 drowning death of a graduate student in Pittsburgh, looking into whether there's a connection to the Smiley Face Killer theory.
A group of retired detectives investigate the death of a college basketball player. The team travel to Wisconsin, where they develop their theory on the Smiley Face Killer.
Will Hurley
Detectives head to Boston to find out more about the death of a navy veteran and begin by talking to his girlfriend, the last person to speak to him.
Several detectives look into the death of a college honours student who disappears in Chicago and is then found dead 77 days later.