Sparklers
The Honey Dish
The cast pair Lytle-Barnett sparkling wine with local honey for the Perfect Bite challenge.
The Foraging Dish
The Main Dish challenge is to create a dish inspired by Chef Karl Holl and pair it with Lytle-Barnett sparkling wine.
The cast pair Ca' del Bosco sparkling wine with caviar for the Perfect Bite challenge.
The cast pair Villa Sparina sparkling wine with oysters for the Perfect Bite challenge.