Star Wars: Visions
Seven Japanese animation studios bring their unique perspectives to the "Star Wars" universe through a series of short films.
The Duel
A wandering stranger with a mysterious past defends a village from powerful bandits. While taking them on, the truth about his past is revealed.
Tatooine Rhapsody
A band with big dreams must save one of their band mates after they are captured by Jabba the Hutt and Boba Fett.
A Jedi on the run is summoned by an old ally to take in the unique customs of a remote village under threat by a warlord.
A cybernetic boy, who dreams of being a Jedi, discovers a dangerous truth about his creator that could ruin their peaceful existence.