Star
The journey of three singers, with challenging backgrounds, seeking success in the music industry. Star grew up as a foster child but after locating her sister, Simone, and uniting with her social media pal, Alexandra, they embark on a music career.
The trio work on a demo for a chance to perform at a festival gig. Their producer, Roland, has concealed a difficult secret from his wife while the group's guiding mother figure, Carlotta, clashes with their struggling agent, Jahil.
Someone close to Carlotta is in danger, bringing out her protective nature; Jahil tries to raise money for a recording session; Simone's past haunts her.
When Star, Simone and Alex are invited to perform at an upscale charity event, Jahil puts Alex in the lead and strongly encourages Star to ditch Hunter.