Step Up
High Water is a next level incubator for new artistic talent, where danger, corruption, suspicions, desires, resentments and ambitions collide.
After their mother is arrested, twins Janelle and Tal are sent to live with their Uncle Al in Atlanta, where Janelle learns about the High Water performing arts school in their new neighbourhood.
Solo
Forced outside her comfort zone, Janelle struggles at her High Water audition; Tal confronts his bullies.
Tal battles to keep up with his new classmates; Sage makes an unexpected announcement; Davis is faced with a family issue that could derail his future.
Janelle and Dondre can't seem to hide their true feelings; alliances at High Water are challenged.
Sage's troubles start trending; Dondre discovers Janelle's been keeping a secret from him.
Odalie finds out why Davis has been skipping class; King's loyalties are torn; Tal finally makes a move on his crush.