Stitchers
Friends in Low Places
Kirsten and the team cross paths with Detective Fisher while probing the case of a young woman who died from an overdose of a dangerous new drug.
A mysterious car accident claims the life of a brain researcher; Kirsten asks Linus for help as she digs for more information on the origin of the Stitchers program.