Stranger Among Us
Follows the twisted-but-true stories of established communities and social circles turned upside down by the presence of a single newcomer, leading to murders that slowly reveal not everyone is who they seem.
Prescription For Murder
When one of their own is found tortured and killed, a tight circle of Chicago doctors wonder if the killer came from within.
A college student decides to do something adventurous on spring break; He joins a dangerous community of train hoppers, while remaining aloof to the fatal consequences.
A tight-knit community of West Virginia firefighters is horrified when they discover a suspicious fire is actually hiding a triple murder.
A long-lost woman is reunited with her family after years of no contact; Suddenly, their quiet Florida neighbourhood is bombarded with a scandal, betrayal and double murder.