Suddenly Amish
The Amish community faces an existential crisis; young people are leaving the church and the population is dwindling; Bishop Vernon offers six outsiders the opportunity to join his community and become Amish.
Transformed
Six outsiders flee the chaos of modern society for a chance to join the Amish community, but harsh rules and culture shock ignite instant conflict; with both sides refusing to bend, tensions erupt into a standoff.