Sunset Tan
Welcome to Sunset Tan
Fresh from Oklahoma, Erin tries to acclimate to a new lifestyle; Nick is frustrated with his regional manager.
Vegas, Baby
Nick's sales abilities are put to the test in Las Vegas; Erin faces a heavy workload.
Erin visits her family in Oklahoma; when a machine breaks, Nick stands to lose a lot of money.
Casting occurs for Miss Sunset Tan; Kelly is frustrated with Roxanne's managerial ability.