Super Mega Cakes
Duff Goldman and his expert Charm City Cakes team competes against six teams of the country's best cake artists over the course of four days (all at once) to see who can make the most impressive themed cakes.
Duff Goldman and his team face off against baker Elizabeth Rowe and her colleagues Avalon Yarnes and Corinna Maguire in the first-ever cake battle inspired by the world of comic book icon Superman.
Duff Goldman's cake-making marathon continues as he and his team must create a cake inspired by the world of classic cartoons.
Duff Goldman's team and Andrew Fuller's team make alien invasion cakes with special effects for judges Amaury Guichon, Sherry Yard and Jack Osbourne.