Take Two With Phineas And Ferb
Andy Samberg
Phineas and Ferb take a break from teasing their sister Candace to interview American comedian Andy Samberg.
Phineas and Ferb take a break from teasing their sister Candace to interview Canadian actor, comedian and star of "The Green Hornet" Seth Rogen.
Phineas and Ferb take a break from teasing their sister Candace to put legendary skateboarder and skateboarding guru Tony Hawk in the hot seat.
Phineas and Ferb take a break from teasing their sister to interview Taylor Swift, the pop singer/songwriter and best friend of Selena Gomez.
Phineas, Ferb and the other kids interview media Personality, actor and singer Regis Philbin, discussing his love for hip-hop and his fascination with the song "Squirrels in My Pants".