Technoroid Overmind
Four ownerless androids move into an abandoned house; to survive, they perform at Babel, the epicenter of entertainment.
The police question Cobalt and friends, after they witness the deadly blast furnace incident; special investigative android Bora notices that the four androids' owner registration data is corrupted.