Terror!
The Bar - Algiers, 1956
September 1956. For over a century Algeria has been a colony of France. A young Algerian woman visits a bar in the European quarter of Algiers.
05 September 1972. For the first time ever the Olympic Games are broadcast live on TV. Early that morning, eight Palestinians attack apartments of the Israeli Delegation.
02 August 1980. A suitcase is left in the lobby of Bologna Central Station, and explodes shortly thereafter. The explosion rips the station building apart.