The Alzheimer's Project
Focuses on the causes, symptoms, treatment and possible cures of the progressive brain disorder known as Alzheimer's, and takes a close look at the effects the fatal disease has on both the patients and their loved ones.
The Memory Loss Tapes
Profiles of seven people living through various stages of Alzheimer's disease, something that millions of people suffer from worldwide.
The sacrifices and successes made by people experiencing their loved one's gradual descent into dementia.