The Chernobyl Disaster
With the reactor on fire and radiation spewing into the atmosphere brave firefighters battle to bring the blaze under control at the Chernobyl nuclear facility.
This part examines the sacrifice made by thousands to contain the Chernobyl nuclear disaster, hear from those who risked deadly radioactive levels to clean up the site.