The Fox Hollow Murders
Jeff Jellison launches a new investigation decades after thousands of bones were found in the woods behind Fox Hollow Farms; using new DNA technology, they work to identify the human remains, bringing closure to victims' families.
The Lost Boys
When human remains are found at Fox Hollow Farm, investigators uncover how a wealthy businessman preyed on vulnerable gay men.
A House with Good Bones
Fox Hollow Farm's new owner makes an introduction that raises questions about what really happened, and if a serial killer acted alone.
Cold case investigator Steve Ainsworth reexamines evidence, uncovering new clues about a potential accomplice in the Fox Hollow Farm murders.
As new evidence emerges, a survivor recounts his experience with killer Herb Baumeister.