The Good Karma Hospital
Junior Doctor Ruby Walker leaves a cold, grey England behind following a bad break up and flies away on an adventure to begin a glamorous hospital job in tropical South India.
Heartbroken and disillusioned, Junior Doctor Ruby Walker ditches her life in the UK for a fresh start in exotic South India. But when she arrives at the Good Karma Hospital, nothing is quite what she expected, not least her eccentric new boss, Lydia Fonseca.
As Holi festival fever hits the Good Karma Hospital, an abandoned baby strikes a personal chord with Ruby. Meanwhile, Lydia is reacquainted with an aging ex-pat artist, whose alternative life choices may be about to catch up with him.
On the day that he is attending a lavish Indian wedding, Ram clashes with Lydia when a medical case gets personal. Meanwhile, as Ruby treats a patient from the UK whose story doesn't quite add up, she's left questioning where she truly belongs.