The Guardian
Nick helps a gay teenager who has been kicked out of his house; the firm needs Amanda to become a 'secret weapon' when it takes on a sexual harassment case.
A young woman claiming to be orphaned and underage forces Nick to represent her after they spend a night together; Alvin solicits money from a rich socialite.