The Lovers
A foul-mouthed supermarket worker begins an unexpected relationship with a political television broadcaster, who already has a seemingly perfect London life and celebrity girlfriend.
Seamus and Janet meet in Belfast, and after a glorious night of laughter and sexual tension, Janet makes a shocking suggestion.
Seamus's girlfriend whisks him away for the night and drags Janet along, too. An agonising night of lies and deception ensues.
At last, the day has come, as the affair is on between Janet and Seamus. But when they realise they've both caught feelings, things take a different turn.
Janet travels to London to spend time with Seamus and enjoy some tourist attractions, but it's obvious that they are hiding things from one another.
The affair between Janet and Seamus ends, but Janet's boss advises her to keep trying. A question arises whether they will be able to reconnect with each other or not.