The Mallorca Files
Honour Amongst Thieves
When an extradition goes disastrously wrong for British cop Miranda Blake, she partners with German Max Winter to solve the rising body count, leading to a life-changing decision.
King of the Mountains
When cyclist Esteban vanishes, Max and Miranda find themselves immersed in the world of professional cycling. They race to find out exactly where he is and why he disappeared.
The case of a dead dog leads Max and Miranda to death threats at a famous vineyard. The detectives have to pick apart a tangled vine of family politics and business rivalries.