The Marvelous Misadventures of Flapjack
Several Leagues Above the Sea! / That's a Wrap!
A mysterious stranger has Bubbie daydreaming; Peppermint Larry enlists Flapjack and K'nuckles' help in finding old candy wrappers.
Captain Handy believes that K'nuckles has stolen his fake hand, and his accusations create tension in the friendship between Flapjack and K'nuckles.
While K'nuckles goes away on business, Flapjack befriends a sick rat and names him K'nuckles II, to the town's dismay.
K'nuckles believes he has cursed Flapjack with the inability to speak and tries to find a cure, but discovers that everything is a trick so Flapjack can attend the Knot Festival.