The Musketeers
Law and order is more an ideal than a reality in 17th-century Paris for Athos, Porthos, and Aramis. They are the three best soldiers in the King's regiment, but they are more than just bodyguards.
Sleight Of Hand
Will the Musketeers stop a dangerous criminal threatening the monarchy and will the untested d'Artagnan prove his worth?
The Musketeers are dispatched to Le Havre to collect the infamous merchant trader and explorer Bonnaire and bring him back to Paris to be reprimanded for breaking France's trade treaty.
Aramis's loyalty to the Musketeer regiment is tested when he agrees to help an old friend uncover the truth behind a mission.